 |
www.autobusownia.fora.pl Forum Dyskusyjne Autobusowni
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janisio
Użytkownik

Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Pon 18:36, 17 Wrz 2012 Temat postu: Autotram Extra Grand |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzydziestometrowy autobus testowany jest na ulicach w Dreźnie. Może do niego wejść aż 256 osób. To jest prawdziwy król miejskich ulic.Zamawiam takie dwa do Głogowa na dni targowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
XaleV
Administrator

Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 20:33, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi się to coś. Odnoszę wrażenia jakby to była taka duża podróba, zbita innych miejskich autobusów. A stylistyka pasująca do jakiegoś kiczu typu ARC Bus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Orinoko
Moderator

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:22, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zapewne mowa o Goppelu. XaleV masz rację, że to taki miszmax różnorodności. Generalnie z miłą chęcią bym się nim przejechał. Zresztą czymże jest zakład produkujący tego węża? Jedną wielką podróbką... Ciekaw jestem czyje komponenty tam siedzą i chyba zgadłem, że MAN-a (środkowa część mi Solarisem zalatuje ), a podwozie pewnie od Volvo. Volvo ma takie podwozia na rynek południowo-amerykański.
Ciekawe, jak to się łamie na ostrych skrzyżowaniach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
XaleV
Administrator

Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 15:28, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
To jest taka kombinacja jakieś młodej firmy... Źle nikomu nie życzę, ale konstrukcja totalnie nie opłacalna i firma nie odniesie tym sukcesu. Po pierwsze weź to sobie serwisuj, po drugie jazda takiego pojazdu jest niebezpieczna, bo jest zwyczajnie długi i nie do objęcia wzrokiem kierowcy, po trzecie na chu... na co komu takie coś? To ma niby trafiać do dużych miast i być wypchane wiarą a więc moja odpowiedź na ten autobusik: a) Piętrowy przegub- b) najzwyczajniej w świecie Tramwaj To nie przejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez XaleV dnia Wto 15:29, 18 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
EmIkar5321
Użytkownik

Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:34, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Kupić takich parę i dać jako ZAPOCIĄG z Wrocławia do Katowic autostradą bez przystanków po drodze - ekspres
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Orinoko
Moderator

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:07, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak: Serwis, to raz, a dwa, Jeżeli Goppel zapewni dobry serwis w Europie i w Polsce np, to widzę go w dużych miastach na przeciążonych szczytowo liniach o minimalnej liczbie zakrętów, a zwłaszcza obciążonej linii "190" w Warszawie. Jest to prosta linia z Marek do Jelonek. Przejeżdza w szerokość całą Warszawę, praktycznie bez zakrętów, na tej właśnie linii testowano CapaCity Mercedesa. Nawet są zamysły na ich zakup (dobra były, ale sprawa przycichła póki co). Na "190" kursują dosłownie co 2-4 minuty SU 18. To za mało jak na tej linii zwłaszcza w szczycie pomiędzy przystankami Ratusz Arsenał - Dw. Wileński. To co się dzieje przy metrze, to tylko sfilmować i na YouTu... To nic, że nie ma się jak wcisnąć do autobusu, to nic, że czujnik nie zamknie drzwi. To nic, że taki wóz, który nie może zamknąć drzwi stoi i blokuje ten specjalny pas, po którym poruszają się jednocześnie i autobusy i tramwaje. To nic, ja się wepchnę na chama i jakoś będzie! Ale nieważne, że z tyłu na Solidarności czeka sznurek autobusów poprzewlekanych tramwajami marki PESA, lub długie Konstale 116Na, 105Na. Ciężko odpuścić i wsiąść do następnego pojazdu, gdzie delikwent bez problemu tak czy inaczej wsiądzie. Walić to, zmieszczę się!!! Wejdę!!! I tak codziennie. Bo ja dam radę. "Może się Pan/Pani łaskawie posunie!? A w gruncie rzeczy guzik się ta osoba mieści, bo czujnik nie zamknie drzwi i autobus blokuje czasami po kilkadziesiąt sekund ruch tramwajowy i autobusowy. Dlaczego? Bo ten "JA" śpieszy się na pociąg na Wileńskim i ON MUSI tam wejść... a w rezultacie około 350 osób przez takiego delikwenta spóźnia się i potem czeka na pociąg do Tłuszcza pół godziny. Haha! Codziennie prawie korzystam z tego przystanku i już się przyzwyczaiłem. Na szczęście ja jadę nieco za Wileński. i tłok maleje do tego stopnia, że za Wileniakiem można sobie spokojnie odetchnąć świeżym powietrzem zasiadając wygodnie na siedzeniu...
W sumie w Ameryce Południowej Volvo na tych podwoziach sprzedając je firmie karosującej Marco Polo robi całkiem dobry biznes i to od długich lat. Skoro tam się sprawdzają dajmy szansę sprawdzenia się tego typu pojazdom w Europie. Nie chcę tutaj dewagować na ten temat i podważać Waszych opinii, ale ja dałbym mu szansę jako jedyny europejski producent ruszający w tym segmencie na naszym rynku.
Ja osobiście (sam autobus niebardzo mi się podoba wizualnie - ale to dopiero raczkuje) firmie życzę jak najlepiej. Oby tylko potrafiła się jakoś wykaraskać z pierwszymi problemami związanymi z serwisami...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orinoko dnia Śro 11:28, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|